34 dagar

Då var det även dags för mig att göra mitt livs första blogginlägg.
 
Idag är det 34 dagar tills vi lämnar Arlanda, Sverige och vintern. Börjar sakta men säkert inse att vi faktiskt ska åka på den här resan som tidigare bara har kännts som den har varit väldigt långt fram. Tog fram ryggsäcken igår och kollade igenom facken, tänkte igenom en packlista i huvudet men sköt de problemet lite längre fram. Kommer sluta med att jag står här kvällen innan och pratar med Linnea i telefon och har panik över vad som ska med och inte. Aja, det är ett senare problem som sagt.
 
Sitter även och letar efter musik som passar in på vår Asien lista för under 3 månader med mycket resor kan det behövas något bra i lurarna. På tal om lurar så måste jag önska mig ett par i julklapp. En flygresa till Bangkok utan hörlurar skulle nog vara aningen jobbig. Så till min familj som läser detta, jag önskar mig ett par hörlurar.
Nu ska jag återgå till att leta musik och sen kolla på julkalendern.
 
 
 
 
-F

Kommentarer
Postat av: SEB

Nice reseblogg! Trevlig resa, vad det lider....

2012-12-12 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0