Ett stort steg närmare!

 Idag tog jag Linnéa Backman ett stort steg inför vår härliga resa. Jag sa nämligen upp mig och räknade också ut att jag jobbar exakt 18 arbetsdagar till och om jag inte missminner mig så är det enbart 35 dagar kvar tills planet lämnar svensk mark. Men det har Frida bättre koll på!
 
Vi startar denna blogg också idag som vi kommer spri våra tankar och funderingar över innan vi reser. Skriva av oss om allt som händer när vi väl är på plats. Vi hoppas att så många som möjligt nöjer sig med att få en liten inblick av vår resa här isället för att behöva telefonkontakt med oss dagligen, vi kommer nämligen vara för upptagna med att njuta. (En liten pik till familjen)
 
Men nu ska jag fortsätta fixa och trixa lite med bloggen, har ni något förslag så får ni gärna komma med det, om de så handlar om bloggen eller vår kommande resa som bär av den 15 januari mot Thailand.
 
 
 
 
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0