Familjemys kombinerat med resplanering

Nu har man hunnit komma hem och stressat ner efter en lång arbetsvecka. Fått i sig god mat och myst med hela familjen med tända ljus och allt där till. Kan ju meddela att jag tycker det är brutalt med snö här i södra Dalarna, lite skilland till vad vi har i Gbg.
 
Igår var även min kära resekamrat här och planerade lite, mellan all glögg och knäck vi åt. Men jag måste nog ändå säga att så mycket som vi kom fram till igår, det har vi nog aldrig gjort förut när vi har träffats. Vi har ju vart duktiga båda två på att skjuta fram saker och ting. Men som sagt igår gjorde vi en gemensam packlista. Det vi ska dela på, så vi inte har med dubletter av allt och en egen packlista vad var och en behöver, så som tandborste osv. Skulle vi vart riktigta backpackers hade vi nog delat på det också, men lite bekvämligheter ska vi väl ha. Kom även fram till hur vi ska göra när vi väl landar i Bangkok och vart vi ska ta oss  för att börja vår resa. Kanske är för att vi känner att det börjar snart bli dags.. Kommer kanske inte heller träffas nå mer förens den 11 då jag flyttar hem en stund innan avresa.
 
Jag jobbar endast 10 arbetsdagar till, vilket känns helt underbart! Ne men nu ska jag fortsätta med mitt lilla julfirande med familjen här och återgå till min packlista och inköpslista.
 
Ha en riktigt god jul gott folk!
 
 
 
 
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0