Japanska hjärnhinneinflammation

Hallå hallå där ute i vinterkylan!
 
 
Har hört att det är en del snö norröver, här i Gbg har snön smält bort helt över helgen. Vilket jag tycker är sjukt skönt eftersom jag cyklar och delar post om dagarna. Det får gärna bli snöstorm typ den 16-17 januari och vara riktigt kallt!
 
Igår var jag och tog tag i den sista biten inför resan, nämligen twinrix-sprutan. Kan ju säga så mycket som att jag har ont i hela armen idag.. Gillar inte sprutor så värst mycket, hon bara hög mig utan förvarning! Men nu är det i alla fall bara en kvar innan jag åker. Sen vet ni börjar hon "informera" om en massa andra sjukdomar och skit man kan få och bör vaccinera sig mot. Tex. Japanska hjärnhinneinflammation! Vad är det liksom? Låter ju inte allt för trevligt, dock skulle sprutorna kosta 1050 st och man skulle ta två stycken innan resa. Ja bara shit men nej tack, det är en risk jag får ta helt enkelt.. Så ni där hemma får väl hoppas på de bästa helt enkelt.. 
 
Idag har jag vart på Vallhallabadet och simmat några längder, tänkte nämligen utmana Frida på en riktig simtväling där borta om vi får chansen. Så jag har börjat smygtränat.. Vi måste ju hålla igång där borta med. På tal om det så köpte jag ett par löparshorts igår, så nu har jag och Frida ett par likadana, kommer se ut som piff och puff på resan har jag på känn! Men då vet vi ju i alla fall att vi hör ihop och inte kan tappa bort varann. Nu ska jag kika julkalendern och krypa ner i sängen. Inte många dagar kvar nu tills jag får komma hem och planera ännu mera med Fridolff
 
 
 
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0