kalkontorsdag

Nu tyckte både jag och min Linnéa att det var dags för mig att uppdatera bloggen. Hade fullt upp förra veckan, jobbade 8 dagar i rad och julhandeln var värre än vad jag trodde och den tog hårt på mig för nu ligger jag här med feber och en förkylning. Att jag sedan trotsade den på juldagen med att dricka vin och gå ut var kanske inte det bästa. Det fick jag igen för! Men ska se till att kurera mig nu så att jag är het frisk om 19 dagar.
 
Julafton var mysig som vanligt. I år jobbade jag dock på förmiddagen men det var ändå rätt trevligt. Alla var trevliga och önskade God Jul.
Fick lite julklappar som kan vara bra inför resan, nämligen en resehandduk, ficklampa, solkrämer, shorts, kamerafodral och diverse små saker. Det jag måste se till att jag har är några böcker så att jag har något att underhålla mig med när inte Linnea lyckas.  
 
Jag såg även att min vän har utmanat mig i simtävling där nere och självklart tar jag det på allvar! Jag lovar att  ni kommer få uppdatering om hur det slutar.
 
Nu är det dags att hoppa i duschen och förbereda sig för årets kalkonmiddag hos mormor.
 
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0