Måndagmorgon och en dag närmare

Jaha, då var det måndag och dags för jobb igen då, men jag får sovmorgon. Börjar inte fören 15.00 men får då jobba på kvällen också, både för och nackdelar. Har iallafall tagit och fixat mig en reseförsäkring idag. Man vet ju aldrig vad som händer så det är lika bra. Nu tror jag att de mesta som ska fixas innan är klart. Förutom att vi inte vet vart vi ska när vi har landat i Bangkok, men det kommer vi nog snart på. Är det någon som har några tips så får ni mer än gärna berätta dem.
 
 Såg att min resekamrat har fixat till utseendet på bloggen lite, vilket jag tycker blev mycket bra. Jag kan ingenting om hur man gör eller ändrar så det får Linnéa stå för.
 
Imorgon är det 4 veckor tills vi står på Arlanda och lämnar svensk mark. Jag kommer ihåg när Linnéa skrev till mig för ca 1,5 år sedan. Hon började med att skriva: Du ska tänka igenom det här noga innan du svarar för bestämmer vi oss ska det bli av. Sen frågade hon om jag ville göra en länge resa tillsammans med henne när vi hade gått ut skolan och sparat ihop pengar. Jag själv som har velat gjort en sån här resa tvekade inte på att säga ja direkt. Vi visste inte vart eller när vi skulle göra det här men vi visste att vi skulle uppleva det tillsammans. Nu 1,5 år senare planerar vi packning och upplevelser som ska göras undet våra 3 månader tillsammans.
 
Ha en bra måndag mina vänner!
 
 
- F
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0