Visum godkänt och klart

Hallå där!
 
Har märkt att vi fått en liten fin skara följare redan nu så då är det bäst att vi underhåller och uppdaterar er också. Kommer mest troligtvis publiceras roligare saker under vår resa, men de är ju ändå en månad kvar. Idag har i alla fall jag hämtat hem våra visum från thailändska ambassaden här i Gbg. Tro det eller ej men vi klarade det och fick 60+60 dagar, trots att jag var hur flummig som helst när jag kom dit första gången och lämnade in ett kladdigt ansöknings formulär. Jag trodde aldrig vi skulle få det godkänt om jag ska vara ärlig, men de är som jag och Frida säger, större nötter än vi har väl klarat det..
 
Nu känner jag i alla fall att de mesta börja falla på plats, jag ska bara pallra mig iväg och ta en o annan spruta innan de är försent. Haha, har försökt tagit mig dit nu i 1,5 månads tid. Känner att de börjar snart bli lite panik om man ska hinna ta två innan resan, men men. Idag blev de mer eller mindre klart med min lägenhet åtminstone, ska hyra ut den över de här 3 månaderna så jag kan njuta av mina pengar fullt ut. 
 
Som Frida nämnde i förra inlägget så håller vi på att knacka ihop en spotifylista med sköna "feelgood" låtar. Så har ni något tips om vilka man bara måste ha när man är på resande fot så dela gärna med er!
 
Nu ska jag trycka i mig några fler lussekatter, måste ju hinna äta mig trött på dem innan vi reser. 
 
 
 
- L

Kommentarer
Postat av: PAPASEB

Stand by me....från Playing Fore Change. En klassiker när man är on tour "all over the world".

2012-12-15 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0