Vinpearl

Nu tycker jag att vi är riktigt duktiga som bloggar två dagar på rad. Men vi är lite besvikna på att det är så dåligt med kommentarer som det är, vi vet ju inte om ni uppskattar att vi skriver.

Idag har vi varit på vattenparken vinpearl. Var riktigt kul! Har åkt vattenrutschkanor, karuseller sett 4D film och haft en allmänt bra dag. Vi åkte bland annat en karusell där man hängde upp och ner och snurrade runt. När var högst upp och hängde upp och ner utbrister Linnea "jag litar inte på karuseller här i Vietnam." Jag tyckte att det var lite fel tillfälle att kläcka ut sig det men kul var de! Vi hade även med hennes vattenkamera så har några riktiga härliga bilder men de kommer upp senare.

Vi har det helt underbart här och just nu är det svårt att komma ihåg hur vardagen såg ut hemma i Sverige. Vi har inte koll på vad det är för dag eller datum men det är väl så det ska vara och vi njuter!

- F


Kommentarer
Postat av: Elisabeth Winterås

Hej Tjejer :-) Är det ok med en kommentar från Mamma så komenterar jag gärna?:-) Följer naturligtvis bloggen, jätte kul att läsa om ert äventyr, inte utan att jag är "lite" avundsjuk på er men bara lite....Ni kolade väl att karusellerna var besiktade innan ni åkte? :-) Här hemma vräker snön ner. Många kramar till er båda
Mamma

2013-02-09 @ 11:40:46
Postat av: Elisabeth Winterås

Menar naturligtvis kollade. Kommentaren från en "besiktningsgubbe" är jag skulle aldrig åkt.

2013-02-09 @ 11:43:02
Postat av: Anonym

Gött gött att se att ni har det bra mm+mf forslund

2013-02-09 @ 15:57:40
Postat av: PAPASEB

Låter härligt tjejer....forza Vietnam !!!!!

2013-02-09 @ 18:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0