Dagen före

15 januari, om ett dygn sitter vi i bilen påväg till Arlanda. Senaste dagarna har jag umgåtts med min familj, mina vänner och David samtidigt som jag har försökt packat och fått koll på allting. Nu ligger alla saker lite överallt så dagens projekt blir att packa ner det i ryggsäcken. Linnea kom hem i fredags och jag mötte upp henne på stationen, vi kollade sedan igenom lite packning.
 
Jag är uppe tidigt idag för att hinna med allting och förhoppningsvis inte behöva vara alltför stressad ikväll. Klockan 9.00 ska jag ner till Linnea för att äta frukost och diskutera det absolut sista, sen ska jag hem och äta lunch med Maja, Linnea & Rebecca, vi tyckte det var alltför jobbigt att säga hejdå på engel så var bäst att träffas en gång till.
 
Ni kanske undrar hur vår resplan ser ut, det vet vi knappt själva men landar i Bangkok 9.00 svensk tid på onsdag, vi stannar där en natt innan vi troligtvis rör oss mot Koh Samet och  Sedan Koh chang för att slappa och bara ta det lugnt. När vi sedan känner oss redo tar vi oss vidare mot Vietnem. Men ingenting är spikat så det kan fortfarande bli ändringar. Det visar sig helt enkelt. Nu ska jag packa, nästa inlägg jag skriver är jag nog inte kvar i Sverige.
 
 
- F

Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till nu :-)

2013-01-14 @ 12:50:14
Postat av: Anna Linde

Hej Frida och din reskamrat för den delen me :)
Ja är me Annie Forsberg i NZ nu och reser livet nu! Hoppas ni får de fint här på andra sidan jorden- läste ett tidigare inlägg när det skrevs om inbrottet. Ja beklagar! Hoppas ni får en fin resa iallafall, man lär sig massor!:) lycka till!

2013-01-15 @ 11:05:40
URL: http://www.enstorlitenresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0