Det närmar sig

Sitter hemma i köket och allting känns precis som vanligt. Men det är inte vanligt för det är 4 dagar kvar tills vi åker nu. Jag tror inte att varken jag och Linnea har insett att vi verkligen ska åka snart. Har varit ledig hela veckan, har packat, städat, träffat så många som möjligt och fixat inför avresan. Insåg idag när jag var ute och gick att jag inte hade många dagar kvar av vintern, vilket känns väldigt bra!!
 
I morgon anländer Linnea till grängesberg. Så i helgen ska vi försöka hinna med att gå igenom lite packning och dela upp gemensamma saker. Det känns som den här helgen kommer rusa iväg och sen sitter vi på planet. Som sagt har jag väldigt svårt att inse att jag ska vara borta så pass länge, men så underbart det kommer att bli! Började packa igår, jag satt på golvet  pratade med linnea i telefon och undrade hur jag skulle kunna få med mig så lite som möjligt. Efter en hel del beslutsångest tycker jag att jag har fått till det väldigt bra. Morgondagens projekt blir att provpacka och se hur jag ska fördela upp allting i ryggsäcken.
 
- F
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0