nytt år och nya utmaningar

Jaha, då var det ett nytt år.Jag fick inget roligt slut på 2012, när vi kom hem i söndags hade vi haft inbrott. Hela huset var kaos, de hade tagit väldigt mycket värdesaker både i pengar men som även betydde mycket för oss personligt. Att någon främling har varit inne och rotat i våra saker var en väldigt  obehaglig känsla.
De tog även mitt pass men förhoppningsvis hinner jag få pass och visum ännu en gång så att det inte ställer till det något inför resan. Jag har varit i Borlänge idag och fixat passet och så fort jag fått passet åker jag till Stockholm för att få en visumstämpel på nytt.
 
Annars så rullar dagarna på och vi är nog hyfsat förberedda iallafall. David satt nyss och visade mig olika giftormar så att jag skulle känna igen dem. Jag som tycker så extremt mycket om ormar, eller?! 
Nu är det dags att krypa ner under täcket, jag var uppe 5.00 och inventerade imorse så blir en tidig kväll!
 
Jag önskar er ett gott nytt år mina vänner!
 
- F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0