You can be the King Kong banging on your chest

Kommer in här på bloggen och ser att de är endast 9 dagar kvar tills allt vi bara har snackat om och planerat runt börjar. Känns nästan lite overkligt, men det ska bli något fruktansvärt skönt! Gör min sista arbetsvecka nu som kommer, sen på fredag eller lördag bär de hem mot Gränges. 
 
Tror jag har allt klart för mig med packning osv men de är fruktansvärt oklart om de stämmer. Är inget mer som ska inhandlas vad jag vet och det är bara en spruta och några räkningar kvar att betala, sen är jag good to go!
 
Har haft riktigt bra jul och nyårs firande här i dagarna och denna helg är min sista i gbg på några månader, så de var lite samkväm hemma hos mig igår. Riktigt trevligt, så trevligt att vi aldrig kom ut på krogen, somnade i soffan i stället! 
 
Redan innan vår resa börjar missöden för oss i form av min kära reskamrat blev av med sitt pass 2 veckor innan avresa.. Sjukt obehagligt och nu när de har löst sig så hoppas jag det får räcka med såna otrevligheter för den här resan, att vi blir skonade av andra missöden där borta. 
 
 
Nu ska jag krypa till kojs och komma upp i tid imorgon och kanske ta mig ner på stan för att köpa en uppblåsbar nackkudde, mycket viktigt!
 
 
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0